Najnowsze Wpisy

Siemka Komentarze (0)
02. sierpnia 2004 22:09:00
linkologia.pl spis.pl

Siemka:) Dawno nic nie pisaam ale szczerze mówiąc zapomniaam troche o tym blogu a to dlatego że niepodoba mi się tutaj panel administracji :/:/ na blog.pl jets najlepszy:] na ziomek.us też jest spoko. Dzisiaj nie dziao się nic ciekawego...Pogoda bya w kratkę... raz sonko raz deszczyk... Nieiwem czy bede prowadzią tego bloga ale odwiedzajcie! :) papa

gugi12 : :

Cześć !! Komentarze (0)
27. lipca 2004 21:12:00
linkologia.pl spis.pl

Mam na imię Agnieszka i mam 12 lat. Mieszkam w Wolowie i chodzę do sp2  . Moje hobby to Taniec,Sport i Muzyka.Bloga zalozylam poniewaz mialam wczesniejeszego na blog.pl ,ale niestety cos sie z nim stalo.:( Teraz bede sie zajmowac tym blogaskiem:) Mam nadzieje ze wam sie spodoba i bedziecie go odwiezac od czasu do czasu,a ja serdecznie zapraszam.Kontakt zemną pod nr gadu-gadu: 6771950 i e-mailem gugi178@wp.pl Chętnie pogadam:).

gugi12 : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

lily-of-the-valley | zabcia89 | lovedeath | aurora-borealis | thesaint | Mailing